Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/lefysioterapi.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2722

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/lefysioterapi.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2726

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/lefysioterapi.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3624

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/lefysioterapi.dk/public_html/wp-content/plugins/jupiter-donut/includes/helpers/minify/src/Minifier.php on line 227
Kinesiotape - Sønder Omme, Billund, Grindsted, Sønder Felding mfl.

Kinesiotape

Kinesiotape støtter og mindsker smerter

Kinesiotape og fysioterapi

Tape med magi

Kinesiotape blev skabt af Doktor Kenzo Kase, en japansk kiropraktor og kinesiolog i 70’erne.

Tapen er også kendt som kinesertape og “trylletape”. Ordet kinesio betyder bevægelse og det er også det tapen kan. Ud over at det er behageligt at have på pga det bølgede mønster, giver det også støtte til vævet og leddet og er samtidig strækbar, så du kan fortsætte med at dyrke sport og lave fysiske ting.

“Trylletape”

Kinesiotape er en elastisk terapeutisk tape, som oprindeligt blev brugt til behandling af sportsskader. I dag bliver den brugt til alle former for skader og smerter.

Effekten af kinesiotape

• Elastisk og giver fuld bevægelighed i modsætning til alm. sportstape
  • Åndbart pga. det bølgede mønster og kan sidde på i 3-4 dage
  • Øger blodcirkulationen